Sista menningarna.

Igår var jag ute en sväng med min nya promenadvän.
Att finna tillbaka till sig själv är inte alltid så lätt !
Men när någon kickar igång en, då kan man inte bara strunta i det !

Idag har jag insett så mycket , för mycket !
Dagen börja med att jag öppnar ögonen , kollar klockan , tar upp mobilen .
Läser ett av smsen.
Wiie ! God morgon, Idag är en ny dag och Lina ska fortsätta med samma
glada känsla hon hade när hon gick och lade sig =)
kunde inte bli annat än glad !
Ringer upp loppan för lite morgonsnack, dagen fick en perfekt början !
Som har hållt i sig hela dagen !
Satt mig för att ta en cigg & tänka & känna efter !
Kom fram till att jag har verkligen varit så jävla hemskt jävla negativ senaste tiden.
Och varför ? , pga av folk runt om mig .
Men varför ska jag må dåligt av att dom beter sig dåligt ?
Jag är en bra människa , det är inte jag som gjort fel ,därför är det inte jag som ska må dåligt !.
Jag finns alltid här för mina vänner , familj och många andra, och tyvärr finns dom allt för lite för mig och det
är just sådant jag mår dåligt av. Att hela tiden ge och ge och aldrig få tillbaks !
Har lärt mig att folk som får mig att må dåligt är inte värt att ha i sitt liv , jag ska inte gå och deppa ihop för folk beter sig som idioter eller har behandlar mig illa.
Jag ska sticka upp näsan i vädret och vända ryggen i mot och tänka stolt - Det är inte jag som är idiot !
Det finns några få personer som verkligen gör mig glad , men det är personer som jag vet finns vid min sida och det är dom jag vill ha i mitt liv.  Inget falskhet . Jag mår bra av dom .
Insåg att inget inget kommer bli bättre genom att deppa ihop,  trots alla motgångar så är jag endån här idag , och inget inget kan bli värre , jag har gått igenom det jobbiaste i livet, och nu kan det bara gå uppåt.
Och allt allt blir mkt enklare genom att tänka positivt .

Och när det gäller vänner & gammla vänner (håll er till sanningen , ni pekar alltid ut mig som den dåliga för jag står upp för vad jag tycker och tänker och vissar det tydligt) jag har ett perfekt exempel .

Jag var tillsamans med dennis. Den människan älskade jag av hela mitt hjärta, vi delade våra liv.
Vi bodde i princip tillsamans , våra familjer älskade oss båda. Det var vi i nästan 2 år.
Jag lämnade honom (på ett jävligt fult sätt , och den kvällen var jag med dig. den kvällen lämnade jag mitt hjärta kvar och åkte med dig ), med din hjälp och ditt stöd xxxxx  du visade mig ut i världen.
Vi har gjort jävligt mycket sjukt tillsamans , du har visat mig det roligaste och sjukaste i världen.
Det var du & jag , alltid under den tiden .
Men en dag fick jag veta att du , min bästa vän då , hade legat med min Dennis.
På den tiden tänkte jag inte honom, jag levde livet för att glömma.
Och det var ju du som visade mig allt , du som tog mig på alla nya spänande saker.
Jag hade lämnat honom  , nu kunde jag inte lämna dig .
Vi har varit vänner i många år nu .
Men det är aldrig någon som har kommenterat detta , aldrig någon som har tänkt på hur fan jag kände mig.

Men ni påstår att så som jag kände mig just då , att jag har fått xxxx att känna så vid det här tillfället.

Alla mina vänner börja umgås med ett nytt killgäng , träffade oxå dom då och då.
Xxxx låg då med edin. (en av killarna)och hon blev väl lite små kär.
Men det var allt , det blev aldrig något mer , det var ett ligg.
Kort efter träffade jag edin och vi fortsatte att träffas ett bra tag.
Men då gick alla alla alla mina vänner i emot mig , alla tyckte att det va fult mot henne.
Ni ringde och trakasserade oss , ni gick till och med och repade hans bil, ni var riktigt falska människor.
Du vet själv att han vill inget mer.

Så tjejer nu ser ni sanningen vem som är vad ! '
Nu har jag stoppat upp sanningen i era ögon och väder mig stolt och går.


Linas fina kommentar - du kan låna en bibbla på boken ....  hahahahaaha
Nu ska vi ta en kaffe :)

I FEEL GOOD TODAY :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0