Läskigt !


Gårdagens kväll var hemsk !
Nu kommer så många av er skratta  !
Jag är ingen människa som tror på massa onaturligt osv osv .
Men detta var hemskt , jätte hemskt !

Skulle gå hämta min mobil(som skulle vara lagad)
När han har babblat i 5 min utan att jag fattat något säger han
- den är helt sönder .
Jag kände hur tårarna kom :( min älskade prada !
Fick ett sånt samtal , som jag hatar :( ! Varje gång mår jag lika dåligt !
Kändes som mitt huvud skulle sprängas , att allt bara rasa :( !
Så här är det varje gång , det börjar gå bra , då får jag en spark i röven 1000 gånger värre !
Jobbigt att kämpa kämpa alltid ! :(
Iallafall det läskiga är att

Jag är på jobb nr 1 .
Ska tända en lampa och den expoderar ! 
Jobb nr 2
Jag står utanför väntar på att pappa ska låsa upp dörren , stirrar på en lampa, tar ett steg mot dörren slänger en sista blick på lampan , poff den explodera .
Då blev jag lite nervös , pappa säger äsch det är inget .
Går in i ett annat rum på samma ställe ska tända en lampa , den exploderar !
Efter jobb går jag hem till susanna , mår hemskt dåligt .
Mitt huvud dunkar , kan inte sluta gråta , allt känns upp & ner !
Lina älskade hjärtat kom över med .
Jag ska gå in på toan , och även den lampan explodera.
Alla 3 får lite små panik , ringer rundor och frågar allt & alla .
Ringde mamma (hon håller ju på mkt med , övernaturligt trams).
Enligt henne har jag för mkt negativ energi :/?
Imorse slockna  elen i havla sussanas lägenhet .
Det var riktigt läskigt .Suss vill inte att jag ska komma mer snart , hahahha  !

Klart det kan hända så , men inte så många gånger under några timmar !
Tack Lina&Susanna att ni finns här för mig !

Idag har jag jobbat så snabbt , att jag knappt själv kan tro det .
Känns som jag har tusen myror som springer i kroppen.
Ska storstäda & putsa mina fönster hemma nu ! :)
Helt ledig resten av dagen , så hemskt skönt !
Har ju även fått en trampcykel (eller vad det heter) Så ska ställa mig på den 30 min :) !
Duktig visste !
Idag är jag faktiskt glad , ävenfast dagen slutade som den gjorde igår ! .
Orkar inte tänka på bekymmer just nu !

Och tro inte jag är galen nu ;) hahaha  !

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0