lite mer störd del av mig

I väntan på att martin ska bli klar , för sedan ÄTA? haha, ska jag blogga lite .
Älskar att göra er vardag mer fundersam ,,visst ;)

Visst är det så ,,inte underbart när man har tagit på sig och fixat till sig.
Sätter sig för att äta en risifrutti & kladdar ner hela sig själv ! Smart !
För övrigt är jag Super glad idag ?
Det är inte allt för ofta det händer , haha !
Dock trvis jag så mycket bättre efter att ha valt bort en hel del personer i livet.
Inget jag saknar faktiskt , mår bättre själv nu !
Och jag skrattar så mycker inom mig när jag ser er falska vänskap . hhahhh ..

Ikväll då blir det måndagsmys (:  Lina&Lina&Suss och ska tvinga martin va med oss oxå :) haha.
Vilket gäng visst ;) hahah .

Hahaha jag börja skriva 15:22 kl är nu 15:47 , snabbt va ;)
Mobilen ringer helatiden :/:) , så då blir det cigg paus och skit snack ! hahah

Satt idag med mp3 i öronen och kommer den mest fulaste låten genom tiderna
Shaaake shake move move drop drop it , haha .
Satt och fnittrar för mig själv, störd ? lite tror jag !

Jag & Lina har börjat skriva dagbok , hahah (nu tänker ni ,vilka idioter).
Haha det är  riktigt roligt faktiskt , tänk när vi är 60 och ska läsa det , hahah !! 

ohh frisören där nere är så jobbbiiig .
jag vill bara maxa maxa ljudet ,men då störs hans kunder . öööörrrk !

Nej nu ska jag ringa & stresssssa folket ,jag har myror i hela kroppen idag ;)
Kiss !

Kommentarer
Postat av: Lina

visst visst visst? haha .

2010-03-02 @ 08:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0