Torsdag

Haft en bra dag idag :)
Jobbade med monika , skönt att ha någon att prata med :)
Var på ett av nadiras jobb idag , eftersom hon har semester .
När jag kommer in sitter en kille , som jag känner igen så mycket ! (snygg med,haha)
Har tänkt & tänkt men fort.f inte kommit på vem han är ! störrrigt !
Eller jag har en tanke , men han på det jobbet ,NEEE !!

Sen va det hemmåt har vilat idag !
JAA , jag la mig i soffan och kolla tv:e en timme.
Gud, vad skönt det var :) ska nog göra det varje dag, haha .
Nu lagar jag lite köttgratäng :) mummsa !
Sen blir det jobb igen .
Och kl 9 ska lillsyrran sjunga på dickes , ahah .
Får ja träffa lillebror med som jag inte gjort på jätte länge :( !!

Sitter och pratar med kennie på msn , va ju inte igår .
Det är kul när det går framåt för folk :) verkligen.
Kanske man ska dra till sunny i sommar och jobba lite ?
Har ju inget bättre för mig :)

Aja maten behöver mig nu ,
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0