Tisdag

Ohh vad jag brukar hata tisdagar för jag har alltid dubbel pass !
Men inte idag ,happyface ju ;)
Nanna hos suss , så hon joina mig på jobb idag :) !!
Sjungt som en galning , hahaha - radio soft , det är grejer ;) hahah .
Nu är vi hemma ska äta lite och fixa sen ska jag jobba igen !

Ikvällblir det dp !  Hoppas min älskade loppan kommer med ! :) hihih.

OCH VET NI VAD !! min älskade prada ,min älskade mobil är lagad!
Ohhh jag skrek av glädje när jag fick veta det !
Ja som sagt jag är ju inte normal , men när jag älskar något , så gör jag det ! :D haha.
Ska hämta den innan jobb :D 

Puss

Kommentarer
Postat av: Daniela

Idag tänkt jag på hur många var vi i taxien till flygplatsen ! Jag fick en sådan infall att jag satt i mitten och folk runt omkring mig! Så hur många var vi ? HHAHAHAHA

2010-03-09 @ 13:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0