Tisdag


Det går bra nu , det går jätte bra !
Ska snart väcka solstrålen som ligger och nannar , och iväg på lite möten och grejor :) !
Vilken vändning det har blivit , och det tycks hålla kursen ! hur jävla bra är inte det :)
Snart är det sommar & sol med , kan ju inte bli bättre ;)

Nästa vecka då blir det lite makeover , hår,naglar,ögonbryn&fransar,shopping , dock tycker en del att jag ska klippa mig kort , själv tycker jag att jag ska sätta i exensions ?! Lite beslutsångest ?! Tycker det funkar bra nu , har haft ner släppt nu 1 vecka ca ?.
Och det verkar gillas , kanske bara ska fortsätta med det? Aja vi får se !! :D

Ut med er folk nu , för det är solsol :):) !!!


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0