såärdet !

it feels hopeless ....

Ibland kan man inte hindra tårarna ,från att rinna :( !
När låten börja , kände jag hur hela jag sjönk ihop !
Är så arg & besviken på mig själv !
Att jag håller kvar mig själv i det .

Tur jag har loppan :)
Gick en sväng till bowlingen , tog en kaffe & snacka skit .
Alltid lika trevligt . 
Så många barn var där idag.
Ohh gud,
vad jag längtar till den dagen jag träffar "the one" , och kan skaffa min egen familj :)
Om det nu någonsin kommer hända :( !
Jag är inte Lina längre :(:( ! Har blivit så hemskt blyg & rädd av mig.

Nu ska jag göra ?? . Ingenanning.
The hills kl 18.10 iallafall . loveit !

(Idag,ska jag loppan.. inga ursäkter inget , för idag ska jag ! )
Snart är det krogbowling , hahahah . Vi vet hur det gick sist det var loppan&jag!
Ett minne för livet , gudgud nu ler jag ! haha .


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0