morgonmorgon ! :)

Morgon (ja ett par timmar sen) .
Vaknade upp av solen , ännu idag :) Dock på tok för tidigt , why !!!
Både jag & lille loppan , har mega ont i knän ? , vad har vi hittat på ? .
Nu har Lina gått hem , jag tvättar& så :) .

En låt som förföljer mig  !
Sätter ju på mtv på morgonen och denna lyckad komma alltid ! love it !

 



Igår skulle vi egentligen till malmö och kolla på alice i underlandet. Men så blev det inte.
 Bilen som skulle köra oss ville helt plötsligt inte.
Så kollade vi om det fanns plats här i Helsingborg, men då hade vi fått sitta på olika platser, inte aktuellt direkt.


Igår
Var jag hos mormor :) Älskar henne ! Fick jätte god mat !
Jag älskar henne verkligen , hon är så stark , ser mig själv i henne !
Min förebild :) Jag hoppas det kommer in lite extra pengar ;)
Så ska jag bjuda henne på en resa i sommar :)
Och för mig och Lina blir det - OC , fucking orange county !!!! :D ohhhhhh love it !

Nej min söta små snokare , nu ska jag ta sig lite kläder och lämna min morgonrock.
Folk tror jag e dum i huvudet när jag går ner i tvätten med den ! haha .

Love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0