love it !

Jag har en pirrig känsla i min mage !
Hemskt bra mår jag , lite för bra faktiskt ! 
Och jag vill veta varför jag har denna känslan .
Lina tror nog jag har blvit helt knäpp , ler och skuttar rundor som en liten flicka !
Så här skulle jag alltid vilja må ! Det har hållt i dagar nu iallafall , underbart!

Nu blir det stan med loppish :) ! 
Ska fixa en jäkla massa papper ,mindre kul ,men man kan se det såhär. 
Om 2 veckor , då får jag  betalt för mödan, och det är kul iallafall:) haha . 

Idag insåg jag att jag är faktiskt en duktig flicka
- Detta ser ju jätte bra ut , hur har du hunnit med allt detta,du är ju ganska ung.
Och du har ju redan gjort det mesta.

Sån var jag innan , jobb , vänner  fritid , jag hann med allt och jag backade aldrig för något.
Det bara rullade på , och det är just vad det börjar göra nu :) !

Nej en cigg och lite taylor & sång , det låter perfekt !  


Love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0