happyface !

En bra dag , ser det ut att bli :)
Vaknade upp (dock utan sol)  men mega glad !
Igår var jag ju ute på en promenad , jätte trevligt:)
Sen satt loppan hemma hos mig & väntade .
En dag tror jag vi kommer skratta ihjäl oss , lika mycket kramp i magen varje gång haha !
Havet är djupt , lallaal :)
Gick till jobb imorse , har gjort lite olika :)
Men sen skulle jag till ett ställe , 6 timmar helt själv ?
Kände inte alls för det, inte när jag är så glad :)
Måste fixa lite papper osv idag endån :)
Suss kommer snart över på en kaffe med :) 
Sen ska jag & lina ut och röra på oss ! :) duktiga visst ! haha.

Sen halv 8 har jag lyssnat på passion - i will be here
Nästan 3 timmar & lyssnar fort.f, normal ! men gudgud den är så fin :) 

Jag vill ha sommar.
Sitta dricka vin & mysa ! :)
Gå långa promenader vid havet , bara njutanjuta ! :)
Och jag vill ha en hund, jättejätte mycket ! :/
En hund och en man , sen har jag allt i livet :)

Nej nu ska jag ringa och kolla om dom har lagat min tele :( 
Saknar min lilla prada , mitt hjärta min älskling :( !! 
Och ska chekka lite på tv :D måste köpa mig en ny tv :)

 Puss !

Kommentarer
Postat av: mamsen

älskade lilla barn alltid på väg i hundra knyck ta det lugnt gumman ,älskar dig

2010-03-08 @ 14:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0