Godmorgon !

Känns kul  att man måste gå upp & gå till jobb kl 7, för att göra ett jobb som tar 10 min.
Så ja, nu är jag hemma igen till halv 10 ! Hade varit skönt med en sov morgon :( !
Dock va det jäkligt skönt med en promenad :)

Har lite att fixa & ringa nu innan :)
Sen tänkte jag chekka lite resor !
Har inte planerar någon resa alls :O ! badbad !

Sen blir det tvätta & mys hemma bara !
Tor & Fre , lär bli enormt stressigt , så ska vila ut lite idag :)

Har även lovat , verkligen lovat mig själv nu , att ta tag i tränningen.
Ska gå ner 4 kilo(max, verkligen inte mer) sen är jag super nöjd.
Och jag vill ha mitt långa blonda hår ! :(
Om det inte har börjar bli bättre nu om en månad .
Får det bli extensions ! :/

Jag luktade han imorse :/ !?!
Hur , varför ?

Sol sol idag med , JAA ! :D

´





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0