Fredag !

Dagen har varit perfekt :)
Inte gjort allt för mycket faktiskt , ganska skönt :)
Loppan kom över på en em kaffe ,nu har hon dragit sig hemåt.
Jag ska över en sväng till susanna .
Sen ska jag gå & köpa mig lite gott & bara ligga framför tv , det ska bli underbart ! :)
Imorgon ska jag till mormor & även en sväng till pappa sen kanske det blir utgång ? . 

Sitter & klickar rundor och kollar möbler osv . Har bestämt mig nu , ska köpa en säng till så det blir en dubbel säng, men jag har lite ångest över att jag kan inte ha någon sängram eller någon tjockmadrass överbåda , eftersom min säng är 105 , och aldrig aldrig i att jag kommer göra mig av med den , love it !
Men får hoppas det blir bra , och sen har jag hittat massa annat snyggt jag vill ha

# Sängbord
# Taklampa till sovrummet
# Ny tv  sovrum & vardagsrum
# Mobil (hoppas det går på försäkringen)

Sen har jag har jag allt och lite till.
Funderar verkligen på att köpa en hund nästa månad.
Kommer jag ha tid ?, annars vill jag verkligen inte .
Får leta efter hundnanny kanske , hihi :):)
Sen så är det dags att boka resa :) vart ? när ?
Har lite ångest över att jag inte har bokat något , föra året blev 3 rundor.
Har inte ens satt min fot utanför helsingborg detta året knappt , bad !

I feel like a princess. The words you use makes me sparkle

Nej gott folk , hoppas ni har en underbar Fredag :) !

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0