.....

Jag hatar att jag har blivit en så svag person !
Innan var jag alltid framåt , aldrig någon som kunde få mig att känna mig dålig.
Vet inte vart den lina tog vägen :/ !
Nu lippar jag för minsta lilla :/ !
Idag hade jag bestämt mig , dock valde jag helt fel tillfälle !
Jag är inte den som kan sitta och vänta .
Jag hatar det mer än något annat .
Det påminner mig om alla timmar jag spenderade på en bänk ,väntande !
Hatar att allt det gammla påverkar all min framtid på alla sätt :/ 
Idag tänkte jag
Jo, jag ska gå jag ska göra detta, just för att bevisa för mig själv att
det är precis som det alltid var innan och inget att behöva backa för !
Och jag var faktiskt lite glad , såg framemot det .
Men aldrig aldrig mer !
Ska lyssa på mig själv , ska va den jag blivit ,en rädd & känslig lina.
En dag kommer jag hitta någon som förstår mig in och utantill.
Men som vi disskutera idag , om jag aldrig vågar ta steget så kommer det aldrig komma?
Det tror dock jag ! 

Ska ta min mp3 sätta mig med en varm filt och bara sitta !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0