en trött madiicken !

Fredag kl 19.00 och jag är helt slut !
Upp kl 05.10 imorse , inte kul !
Iväg till jobbet , sen möte jag upp lina efter :)
Har myst med mat&vin på balkongen, och en kär vän kom över oxå :)
Som jag inte träffat på ett bra tag, saknar honom ibland faktiskt :/ !
Jag & loppan , har även solat :)
Nu är hon på väg till sin man , och jag ska trixa lite hemma , sen till suss?
Jag är så hemskt trött efter alla dessa timmar som jag har varit igång :( !

Till Loppan
Som vi disskutera idag , vi har mogna , vi har valt bort några , vi väljer vår framtid och vilka som ska finnas med i den. Och jag valde bort en hel del och fann en mogen och fin vänskap , klart vi har varit vänner länge , men aldrig riktigt så tajta. Är verkligen glad att du finns här för mig och är glad att jag kan finnas för dig:).
Som xxx sa idag , när man valt bort (dom dåliga) i ens liv kommer man ha 2-3 vänner kvar .
Du är en av dom loppan :) !
Ser framemot sommaren till tusen & (kanske det blir ännu mer bra saker :) hoppas !

Disk & dusch !

Vill se  - Micke & molle
Så fin film ju :)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0