botox , aaaaaaaaaj !

martin är seg  jätte seg är du martin ;) haha .
Iallafall så under tiden har jag lyckats få botoxkräm i ögat :O ! lyckat !
Det svider som jäävlar ska ni veta !!
Om jag ser lite mongo ut så vet ni vf hahah !!
Nu sitter jag med maxadmaxad musik & sjunger ! ganska skönt dock ej fint ! haha .

en siffra ni alla vill veta

10, 14 , 20 , 36 , 48 , 59, 78, 89 , 99 100 där sprack det !


älskar när jag har såna här flipp dagar !
Händer en gång i månaden och det blir alltid något stort av dagen då !
Om bara folk kunde jalla sig lite ! :D HAHA .
Cheeees vill min mage ha idag !!! :D


Kommentarer
Postat av: Martin

HAHA martin jag har fått botox i ögat, kommer mitt öga bli helt BIG då? haahahhaah så skön alltså

2010-03-03 @ 13:53:29
Postat av: LINA

Hahaha jag blev ju lite rädd :D HAHAHA

2010-03-03 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0