1 vecka , 3 dagar ..

Sen jag skrev ...

Dessa 10 dagar har varit ett rent helvete, men jag ber varje kväll .
Min familj är mitt allt, hela mitt liv.
Det är dom jag lever för , det är dom jag kämpar för.
För mig finns det inget , verkligen inget som är viktigare än min familj.
Glöm aldrig det , en dag kanske det är för sent !!.
Jag ser i allafall ljuset , jag ser hur vi alla har tagit varandras händer & kämpar..
Vi är 6 underbara syskon , (trots du inte finns med oss syster ,så finns du inom oss) , vi gör allt för varandra , vi har kämpat oss igenom mycket , för mycket och jag  vet att deta klarar vi med.
Vi har en helt underbar mamma , som har kämpat mycket med oss.
All skit hon har fått ta , all skit hon fått se , så mkt hon har fått kämpa , men hon finns här , hur hemska vi än har varit så har hon aldrig dömt oss , hon är en stark människa mamma , och vi alla är glad att ha henne som mamma.  !
Blood is thicker than water.
Mamma & Pappa , jag vet att vi alla älskar er , tack för ni finns !

You can not hide for ever ...
If you make me or my family any harm, I will not kill you. I will slowly play with you the rest of your life. We have a living proof of this ;). I am half angel, half devil, can not help it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0