What ?! ..

Min blogg har ju tappat det ? .
Saker försvinner , saker kommer , hum ?!

Aja , sitter i köket nu kollar ut på regnet , mys !
Nyss gjort lite mat till oss ,musigt värre ..
Och lille tjocke jocke kom hem nu med , han är en riktigt mat älskar
(skulle kunna tro vi var riktiga syskon,haha)
Känner mig lite depp , vet inte riktigt vad jag ska göra .
Har så mycket som måste fixas till , börja plugga osv .
Men helst vill jag som sagt , resa resa resa ..
Ska iallafall kunna få in 1 vecka semester i varje månad hoppas jag :).
Blir kanske inte cypern förrens augusti igen :/ ?
På 1,5 månad händer mycket ..
Men då får man jäkligt trevligt sällskap med sig ju ;) hoho !!
På fredag ska jag ha en egen lite planerings dag , haha ;) !!
Hörde även att det är lite sving på g då ;) hohoh !!
Ge oss sol nu förfasiken !!

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0