vilken dag ..

Känns som jag inte suttit ner och slappat något alls idag.
Varit på väla , stan hela dagen , sen hem till pappa middag , fyfan så mycket mat !
Men jäkligt gott ,lyckas alltid bli på tok för mycket på middagar där ..
46 hela år blev gubben idag , men 20 i hjärnan är han , men det är jag fan glad för , haaha !
Farmor var där med , hon är den piggaste gammlingen som finns , cyklar varje dag , 1 mil m.m.
Hur kan man orka det när man är så gammal :O !!
Såg på bröllopet oxå så klart (: !!
Nu är jag hemma sitter med en corona med en lime , maxad musik,
hur jävla gott är inte det , ska ringa suss nu & snacka lite skit , hohoh !!
Sen ska jag ringa en underbar person , så jag får höra hans röst lite , så jag kan bli extra glad !!

Kommer nog inte kunna sova inatt , för imorgon kommer han hem !!
Kan inte fatta det , äntligen  !!!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0