why ..

Ligger här i sängen och lyssnar på mysmusik !
Jag har aldrig haft den här känslan , rädd,glad,orolig,förväntansfull .
Det känns läskigt för jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det här.
Så få dagar med en person och jag känner så här.
Jag får en sån underbar känsla i min kropp när han tittar på mig.
Men att tillbringa så få dagar och sen åka ifrån varandra känns inte okej ! :/
Hur kommer det fortsätta ? . Jag skulle verkligen vilja packa en väska och åka nunu !
Jag är inte den som trvis med någon , jag är inte den som faller för någon  !
Jag kan inte göra mycket annat än att tänka på honom .
Det brukar vara så att jag springer för livet så fort jag inser att jag gillar något hos någon ,
men denna gången vill jag inte det , och det är läskigt !
Ännu läskigare är att jag inte kan träffa honom , att han inte är här !

Och nu sitter man här hemma i ruttna sverige ! :(
Är så jävla arg&ledsen , vill härifrån och det ska jag fanimej med..

Först ska jag sova , god natt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0