The runner ..

Kings of leon en perfekt start på morgonen .
Vaknade vid 7 tiden , vilken jävla morgon människa man kan vara , haha !
Har tvättat upp alla kläder jag ska ha med mig , börjat packa lite smått ,eller ja jag är inte halv klar men endån är det fullt i väskan redan? Jag har ju sjuktsjukt mycker med mig alltid.
Det roligaste är nog att jag har med mig strykjärn , Ja kan inte klara mig utan det , ringde nyss resebolaget men dom visste inte om hotellet har strykjärn! DÅLIGT ...
Jag har ju alltid övervikt endån så det får bli så nu med ;) hahah .
Men det värsta är att jag använder hälften knappt .. lilla loppan kommer ju oxå ha en jävla packning känner jag på mig , haha  . Ska nog ringa & väcka henne nu , haha.
 
Sen ska jag
¤ Ringa om en surfkurs jag hittat , alltid varit min dröm ju !
¤ Promenixa en sväng
¤ Sola
¤ Ringa om skolan , madicken ska börja plugga, JA!
¤ Jobba  

lillsyrran är mästare på att baka (: !!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0