Sand"bajs"låda !!

Fan vad arg jag blir !!
Skulle gå ut och leka med jocke i sandlådan "bajslådan" ..
Vi har en gemensam lekplats här på gården , det har alltid varit rent&fint !
Vi lekte alltid där när vi var små .
Men fyfan vad det såg ut , sandlådan var täkt med ogräs & kattbajs.
Vem vill låta sitt barn leka där ? Svin äckligt ju !!
Så med lite ilska börja jag rensa , nu är där fint & fräsht till barnen :)
Och Lasse klippte gräset , så nu börjar det se lite ordentligt ut .
Men vafan har hänt ? För några år hade vi alltid så fint & fräsht och fina blommor på vår gård .
Nu är det som ett jävla ghetto rent ut sagt , jag ska klaga , det kan ni ge er fan på !!
Och vår granne , asså jag skojar inte när jag säger att hennes trägård är som en djugel , till och med merkuriusgatan har det finare , det är fan inte bra !! Lata jävlar det är vad jag kan säga !!
Nu sitter jag med en corona & jordgubbar och har bytat musik till melissa , tycker jag är värd det !! ;)

Vet faktiskt inte vad jag vill ibland !! :(
Även om man gillar någon och skulle vilja se vart det kan leda , så kan det kännas dumt?
Blir det en kaos i böjan känns det lika bra att lägga ner det ?
Kan det bli något bra av det när det har hänt såna här saker ?
Exakt som det här hänt nu , på exakt samma sätt började jag mitt första och enda seriös förhållande.
Och vi alla vet hur det slutade !! Var det för man fick en sån början ?
Det snurrar duktigt i tankarna nu :(
Men jag vill se vad det kan bli av det här , jag är lite små kär faktiskt ..
Kommer det gå eller har jag förstört det :( ??

Ska dra mig inåt för en dusch och sen filmmys med familjen , blir ingen utgång idag ?!
Gott eller ont , hohoh !!

Jocketjocke min favve unge (: !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0