lunch hemma ..

Hemma en sväng från jobb för att duscha & äta lite :)
Sen tillbaks , slutar vid 9 !
Då blir det bio med mamma & mirre , lovely !!
Måste hinna upp på väla och beställa en midsommarkrans även !

Känner mig tom idag , känns som jag är en duracellkanin , som bara går & går fast en ledsen sådan.
Vaknade i natt & sen tog det e jäkla bra tag innan jag kunde somna om ,
och så klart tänker jag på tok för mycket då !!
Jag mega glad men även ledsen&förrvirad ?!

Imorgon efter jobb , släpper jag allt vad som finns i mitt huvud & drar till malmö , 
om tiden räcker till , annars får det bli en sväng i stan..  
Vin , vin , vin massor av vin ;)
På fredag är alla lediga , förutom jag ´SÅKLART ! GR ! :(

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0