life is good ..

Ibland kan man undra om folk verkligen bryr sig !
Inte för att jag orkar bry mig egenligen men man blir lite smått besviken ibland.
Kom hem från jobb för ett tag sen iallafall (: ska vila upp lite sen jobb igen !!
Tänk att man har jobbat i 5 år och ska jobba typ 50 till , kul !! haha.

Fredde fråga idag om jag ville med och paddla kanot & tälta nästa helg , megakul ju !! :)
Men klarar jag det ?(med lite alkohol går allt , har jag lärt mig ! haha)
Jag har inte sovit i tält sen jag var 12 , jag hatar det ju ?
Nya lina verkar inte ha några problem ;) haha .
Var tvungen att skicka iväg ett mess nu
- men vart ska man kissa ?
Jag vet inte riktigt hur sånt där funkar ju , hahaha !!
Det blir säkert mega trevligt !!

Man kanske hinner en sväng till suss idag efter jobb , kanske grillning ?? 
Ska plinga henne nu , om hon är vaken vill säga ;) haha ..


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0