hoho ...

Haft en mysdag med mig själv idag , hur lovely är inte det (: !!
Nu sitter jag & sjunger som en galning ...
Ska snart slänga på mig jogging skorna för att dra ner till pappa & hämta jobb nycklar&schema innan han åker . Sen blir han bort 2veckor, så jag kommer har cpmega mycket jobb kan man säga :( , så ni lär inte se mig yra rundor dom närmsta 2 veckorna , sen när daddy kommer hem åker jag till honom , ohhh vad jag längtar :):):) !!
Helt galet att jag ska göra det , verkligen inte likt mig , men jag tvekar verkligen inte på det ,längtar bara ;) !!
Satt och kolla cypern bilderna innan oxå , vi har ju lagt ut ca 140 , men det finns 900 ;) 
Man kan inget annat än att skratta ihjäl sig !!!

- Ja men släng dig ner på golvet , gör det !!!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0