hemma

från en galen,mysig helt underbar vecka i cypern !
Kom hem för ett par timmar sen kan dock ej sova :/  ..
Vilken resa , gud jag har gjort så mycket som jag aldrig skulle gjort i vanliga fall.
Till och med badat i havet & poolen , åkt booster , festat som aldrig förr ,
ja det finns massor massor , men fan vad jag gillar det.
Bästa veckan jag haft någonsin faktiskt !!
Och jag vill tillbaks , så mycket :( !! Kändes jobbigt att åka hem idag .
Men jag ska snart snart åka ner igen :D !!
Nu när vi skulle åka hem så hade vi ca 15-10 kilo övervikt , bara jag hade 11 själv !
Och varken jag eller lina hade ju bankkorten med oss , som tur var kim där nere ju ,
vi kan ju spendera en hel del , haha .
Men vi tänkte inte på att det skulle bli övervikt , så jag fick kasta kläder&skor och alla min hudvårds prudokter :( Fyfan , kom en del tårar , sprang som galningar gjorde vi med . lina fick kasta sina högtalarre med :( !
Vilken galen jäkla resa detta varit , love love it !!

Min lillasyrra är ju bara världens sötaste ever , Kom hem på bardisken står en lapp & en kaka
Välommen hem Lina (Madicken) .
Gjorde en kaka till dig men kakon tog slut =(
så fick ta daimoboy vilket inte bli gott palla inte göra grädde.
Väck mog och om jag ej vaknar slå mig 
Puss hjärta / emelie 

Vilken pärla hon är , jätte gott va det :) men vilken svenska min lilla dåre ligger inne med.
Nästan som min ;) hohohoh

Nej nu säger vi alla
HOHO HOHO HOHOH 
 
Orkar tyvärr ej lägga ut bilder här :(


Kommentarer
Postat av: emelie larsson

Tack så mycket , har faktiskt bra svenska<33333333333333333333333333333333333

2010-06-13 @ 14:51:24
URL: http://emeliejosefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0