en dag ska jag ...

Det har aldrig snurrat så här mycket tankar i mitt huvud tror jag .
Jag hatar mig själv för jag inte kan stå upp för vad jag känner ,
att jag inte vågar vara ärlig ,att jag ljuger för att inte förlora något annat? .
Varför gör jag så?
Jag går bara emot mig själv när jag gör sådär ...
Vet inte riktigt vad jag håller på med just nu om jag ska vara helt ärligt .
Ena sekunden vill jag glöma allt , nästa sekund saknar jag det ..
Vet inte riktigt hur jag ska hantera allt , inte min grej !
Jag brukar vara den som lägger benen på ryggen & springer , alltid enklast ..
Och det känns som jag slits i stycken , för jag skulle vilja göra det den här gången med ,
men jag kan inte ? Det finns något som håller mig kvar , något som jag är så nyfiken på att utforska.
Hela livet har blivit så jäkla komplicerat ... 
Ringde idag om skolan , 30 aug börjar kursen (dom sa till mig 10 juli) , är så jäkla arg.
Så det får bli att jag läser upp mina betyg , verkligen ordentligt !!. 
Sen Kanske söka in på en skola i h-stad ,för att utbilda mig till mäklare , klara jag det tro ?! 
Får se vad tiden säger !! 


 Nu ska jag sätta på en massa go musik ,ta min snutt & vila lite ..

Så unik&härligt röst !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0