om man ska säga - heejdå sverige !!

Förkylningen blir ju bara värre , förfasiken :( !!

Jag blir så glad, att så många stöttar och hjälper mig i det här med hitta ett jobb utomlands.
Jag behöver få komma ut lite i världen och leva ..
Sandra har gett mig jätte mycket tips :)  Gc , är lockande kan jag känna !
Och jag har sökt jobb på malta  , som säljare inom juridiska produkter .
Måste dock tuffa till mig lite kan jag känna ;) haha .
Men som servitris kan jag alltid hitta jobb , har ju jobbat ganska mycket med det, så det är bra :)
Bryr mig inte riktigt vad det är för jobb, bara jag får komma bort och leva lite !
Har ju jobb i sunny om jag vill , hade jag redan ibörjan av sommaren och nu känns det lite sent för det :/ ?

Jag har suttit och tänkt på en grej idag och fnissat för mig själv ..
Vi tar igår som ett exempel
Jag,rebecca,medde och andreas tillbringa kvällen tsm .
Måste man vara ett par bara för man är tjej och kille ?
Först fråga en vän till en vän ,
- Är ni två ?
- Nej , min brorsbästa vän
- Jaha är han gay ? What , hahahah !!
Måste blivit något missförstånd där , sorry andreas men du var nog lite gay igår ;) !!!
Vi gick ju även upp en sväng till sirre , så stod vi i hallen och även en annan kille .
Börja prata lite smått , sen försöker han få fram det .
- Är är är ni .....
Andreas - Nej jag är hennes son !! hahaah
Sen fick jag komplimanger för min underbara klänning , som jag var SÅ tveksam över , haha!
Varför måste folk alltid anta att man är ett par bara för man är ?!!??

Ikväll/natt blir det jobb på bakom för min del iallafall !!
Efter kör man kanske en utgång , helt ledig imorgon , lovely !!
Så ska vila ett tag nu !!

Love / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0