man kan välja själv ..

Den här gången har jag klanat till det ordentligt !
Ibland gör jag dumma saker utan att tänka efter .
Och den här gången blev det för mycket .
Jag får stå för mina egna misstag, hur hårt det än kan vara !
Att åka ifrån någon man tycker om , på det här sättet är inte kul !
Han har verkligen fått mig att må bra , han har fått mig att se livet på ett helt annat sätt , fått mig att tänka på andra sätt , fått mig att göra saker jag aldrig skulle gjort innan . Vi har inte kännt varandra länge , men han är speciell för mig ! Han har gav tillbaks den där glädjen som jag saknat så länge .
Och så klantar jag till det , SÅ KLART !
Fattar själv att detta blev slutet , klart man är ledsen vill inte ge upp detta , jag hade kunat ge väldigt mycket för att få detta att funka ,men när den andra bara skiter totalt ivilket då trycker jag på off !


Senaste tiden har det hänt mycket med mig, jag har blivit så mycket starkare,
efter alla motgångar jag haft , efter allt jag förlorat , efter allt som har tryckt ner mig
ser jag det mesta ljust nu förtiden , klar jag har dagar jag blickar tillbaks och mår dåligt
men det kommer man alltid ha. Jag har alltid velat åka till oc ,
så nu ska jag jobba ihjäll mig, spara lite och sen hoppas på det bästa och åka !
Man kan säkert hitta något jobb där nere, kan sikta in sig på2 månder gör man inte det ,
har man fått en fett semester iallafall :) !!
Jag kan klara mig ganska bra själv ha jag insett , eller ja med pass vill säga då ;) !!

Nu ska jag sitta här på min plaststol i köket som jag gjort hela dagen typ .
Snart sår i röven , och brun ja det är jag fanimig inte .
Känner inte att jag har någon lust till något just nu .

Fotat min tatuering dock ingen bra bild men vafan ;)
Ser ut som en mans arm , hoho !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0