Jag har gjort det igen ..

Lyckats klanta mig rejällt denna gången !!
Igår gjorde jag min tatuering , Gjorde jäkligt ont !
Men jag är mega möjd :):) !!
Efter det gick jag & kim och åt lite , sen mot GG , blev en hel del dricka.
Kim gick hem tidigt men jag stanna kvar , och det bar av mot blue moon .
Där någon tog min väska med
# PASS
# Mobil
# Pengar
# Bankkort
Det absolut viktigaste man har , kul !
Men jag fortsatte glad som en idiot , slutade med att jag kommer hem 09:15 !!
Nog att folk var glada på mig , jaddå !
Kim körde mig till polisen fick göra en anmälan.
Och sen vet jag inte om jag måste åka till nicosia imorgon och göra ett pass . KUL !

PUCKOLINA ! Thats me :)

Imorgon åker jag hem , och jag vill verkligen inte :( !!
Kommer verkligen kännas hårt :/

Nu ska jag tvätta lite , måste va lite extra snäll nu ;) !!

Vill ni veta en riktigt skämmig grej jag har varit på stranden 2 gånger bara ca 4 timmar.
Riktigt dålig av mig faktiskt :( !! Och ja det kommer inte bli några bilder heller eftersom mobilen är borta.
KULKULKUL !!

Kommentarer
Postat av: stephié

det är puckolina vi älskar, jag iaf :D

2010-07-26 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0