Puuusst !!

Hade egentligen dubbel pass idag, men jag har jobbat som en dåre och nu är jag hemma !
Värt att stressa , för nu kan jag lata mig resten av dagen :)
Pappa har ÄNTLIGEN lagt ner båten, så man kanska ska dra dit en runda , dricka lite vin ;)
Nyss lagat lite mat med syrran , det satt fint eftersom ja inte hunnit äta under dagen.
Sitter även och kollar lite resor, får panik här hemma .
Så man kanske tar en liten resa , hade velat åka till något annorlunda , något sevärdigt !

Imorgon börjar festivalen , så det blir lite förmys hos rebecca&medde :) !
Jag ska dock ta det lugnt, känner att det är dags men lite blir det nog endån :)

Igår mådde jag bra, igår föll alla hjärnceller på plats , haha !!'
Nästan iallafall ;) !
Jag&Lina har såna mongoroliga kvällar ibland , loveit !!

Nu blev det off knappen för min del !!



Puss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0