lovely !!

Jaha då har ma blivit blåst på 3000 av bakomaten här nere eller en gubbe som skulle hjälpa mig !
Säger bara ett ord - Lina madicken larsson , lite smått dum ?!
Snart ska jag iallafall åka till nicosia med hans kollega, shopping time!! hur glad är inte jag då :) haha !!
Igår var vi och åt med hans jobb :) ! Dock gick vi hem tidigt , spela lite yatzy , JAG VANN ! haha . inte ofta jag vinner något  ;) !! Och kvällen innan det var vi på tommys, mat & karaoke , han sjöng till och med en låt till mig :) snutt !
Har inte sola mycket kan jag säga :/ !! uhhh .. men får steka lite lör-sön :) sen åker jag hem måndag :( !!

Har ingen kamera med mig ju , så massa bilder bli det inte :( !!
Ska förska fota lite med mb idag iallafall :)

Imorgon ska jag tatuera mig . haha !!??
Ja fråga mig inte hur jag ska våga :/ kommer nog svimma .
Blev ganska sugen när kim var och gjorde sin , och ja sen boka vi en tid till mig så imorgon gäller det ;) !!
Vad har hänt ? Jag har åkt hela vägen hit , jag ska tatuera mig , så not me !! Men jag gillar det !! :)
Stora steg för lilla mig , blir lite små rädd i bland måste jag dock säga !!

Nu ska jag springa och köpa en juice hos min nya buddy , ganska snabb på att fixa till mig idag ;) !!

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0