Lördag/Söndag

Lite sliten börjar man bli , kom nyss hem (jobbat på bakom) !!
Alltid kul med lite nytt och träffa folk så klart !
Varit vaken i 20 timmar och jobbat i 15 timmar och nu blir det ingen sömn , måste plugga :( !
Och jobb kl 7 (om 3 timmar) imorgon till 16 !! Och måndag börjar man 5 , kul i juli hohoh !!
Men får se det positiva snart åker jag ner till honom och då ska det bara njutas :)
Nu när jag cyklade hem från jobbet , lyssnade jag på ola & molly  - Du är musiken i mig ,
sjöng lite smått för mig själv och kände mig som världens lyckligaste flicka , verkligen glädje i hela kroppen !! :)
Nej nu blir det pluggiplugg medans alla andra öser på cardan nu , inte okej ;) !!
Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0