Levande ?

Det är frågan !!
Skulle bli lite igår som vanligt , på tok för mykcet dock !!
Men igår tog jag tag i mig själv och åkte hem i tid .. Bra där !  
Hade panik att jag skulle missa jobbet faktiskt , börja kl 5 imorse , lagom trött .
Satt inatt full som en gurka och åt fylle mat med lillsyrran ,så säger hon medans hon skrattar
- Kommer du minnas detta imorgon ?
Haha , ja minnesluckan det är jag, ja !!
Varit en livad morgon , kom till jobb , fick lite kaffe av annika så jag piggna till lite .
Medans jag stod och röka kom 2 killar , fråga om jag ville med till stranden idag, så jag kunde lära dom hur man får en snygg bränna , DEN VAR DÅLIG !!  Tappa dom det där eller ...
Men snällt och sött tackade jag nej , såklart ;) !!
Blir stranden lite med rebecca & efter det blir det kanske lite lunch&sånt gott med s :) !! Fotbolls kväll idag , jaa vet ni vad i 6 månder hade jag inget annat val än att kolla på fotboll , så jag kan en hel del faktiskt ;) !! kan man inte tänka om mig va !!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0