If you liked it then you shoulda put a ring on it ...

Råka klicka på denna låten , och utbrast i världens garv !!
Tydligen nere i ayia napa , första kvällen körde jag&lina världens jävla dans till denna.
Gode min gud vad jag hade velat se det ..  
- Du körde värsta grejen med händerna !! - If you liked it then you shoulda put a ring on it !!
Och det var på världens slampigaste ställe även , fråga dock inte vad vi gjorde där !!
Helvete vad jag saknar den vecka , helt jäkla underbart var det !! 
 


Nej nu ska jag slänga mig själv i duschen , sen göra vid mig !!
Har dock ångest , det är världens skit väder ute , vill ha jenas och kofta !
Men om jag har det på mig inne på bakom kommer jag dö i värmeslag :( !!
Så jag ska nog satsa på min nya korta dress ;);) !!
Lasse kör mig in så jag lär ju endån inte vara ute direkt !
Och sen är det raka vägen hem till c efter , så jag kan nog klara mig :)

Love / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0