hemma igen ..

Efter en lång resa hem !
Kl 12 åkte jag från ayia napa , mot larnaca flygplats tog ca 40 min !
Efter ca 30 min fick man cheka in , tur att jag hade kim där , annars hade jag nog inte varit här hemma !
Sen var det bara att vänta , tills halv 6 då flyget gick , sov halva tiden , med min snutte filt som luktar honom , spruta lite av hans parfym på den (ja men jag är nog normal, kan fantisera att det är han då ju :$ )
Fyfan va tradigt det var att vänta på flygplatsen,  träffa dock lite folk man kunde prata lite med då&då :) !
Kom till malmö kl 8 , satt vänta och vänta och vänta , halv 10 dyker dom upp !
Snacka om jävla väntan hela tiden .. och ingen mobil ju , jag lämnade hela mitt liv i ayia napa känns det som.
Kom hem , slängde mig på telefonen ringa , banken , försäkringar osv osv , kul att dom dubbel dragit mina uttag , så har 7000 jag inte kommer åt, kul i juli !!
Nu ska jag försöka vila 1 timme för sen blir det jobb , KUL !

Ikväll blir det mys hemma hos loppan :) !
Jag känner mig verkligen hadikappad utan mobil , eller ja jag har fixat nu .
Men ingen har nummret , så alla ringer hem till mamma ju :)
Kul att ni saknar mig iallafall :) lovelove ! 

Skämms för jag gjorde att vi fick ett så dåligt avslut :( !
När jag tänker på honom blir jag fort.f glad samtidigt som jag känner en klump i magen :/ !
Skulle kunna cykla till cypern bara för att få se hans leende , blir varm i hela kroppen av det :( !

Han fick mig att våga göra den , jag har ju velat det i år men inte haft modet ,men han gav mig det !

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad fin den blev, Madicken! ;D

2010-07-27 @ 17:52:48
URL: http://amandaabeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0