Fredag ..

Igår blev det filmmys hos susanna :) !
Fygud , vad jag har varit trött sist veckan, tidiga morgnar & sena kvällar , sjukt mkt jobb !!
Imorse var man uppe 05.15 , så nu är man sliten , men då laddar man upp med lite vin , efter en super go middag :) Hade lite lyx idag på jobb , slapp fixa sallad m.m , det fixa killarna och jag kolla på ;) vilka pärlor !!
Den 19 eller 26 åker jag till honom , längtar verkligen !! En hel vecka mys , lovely !
Kan inte sluta tänka på honom , blir fort.f lika glad varje gång jag hör hans röst
(även fast det är ett par gånger om dagen , haha!!)
Nej nu blir det film&vin med suss , jobb hela helgen så jag håller mig hemma :) !!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw, vad gullig :) hoppas det går superbra med han :) det förtjänar du, vart bor han? :)

2010-07-09 @ 22:09:00
Postat av: Lina

Ja man får ju hoppas på det bästa :) !! I Helsingborg :)

2010-07-11 @ 14:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0