bra eller dåligt ?!

Efter alla onda ord från mig och mitt sätt att vara , blev jag sänkt med bara en blick ! 
En blick som sa mig tusen ord, jag såg verkligen smärtan i den, det gjorde ont faktiskt !  
Hur mycket hat man än har så önskar man på någotsätt alla gott endån, visst !!

Just nu gör jag inte mycker men än att jobbar & PLUGGAR !
Och umgås med alla underbara vänner (: , känns så härligt att hänga med girlsen igen !
Saknar en person något så enormt, men känns som väntan håller på att bli jobbig :( !!
Ska ju åka så fort jag kan , men kommer alltid något ivägen känns det som :( ..

 

Nu ska jag ta på mig och åka till susanna :) !


Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Daniela

den ska lina ha när hon gifter sig :D haha

2010-07-08 @ 17:54:14
Postat av: Anonym

Världens finaste text :) !!

2010-07-09 @ 05:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0