trötter ..

Sitter här nyss duschad & sniffar på mig själv & lyssna på tracy (: thihihih .
Mår fort.f inte bra alls :( vad är det för fel på mig ? .
Älskade storebror & kennie va här ett tag innan :)
Saknar att va mamma till er, haha ! Mina små skit ungar ju :)

Vill bara säga en sak !

Jag bloggar , ja och jag skriver allt jag gör ,här !
Men måste folk ringa rundor och hitta på lögner om varför jag var sjuk ?
Blir så jävla ledsen och arg ! Jag kan oxå va sjuk men det tycks ingen i min familj fatta !
Jag är människa inget jävla djur !
Och om jag nu är sjuk och inte går till jobbet , då behöver ni inte ringa och hitta på lögner , TACK !
Så jäkla irriterande .

Vet ni vem jag saknar jätte mkt :( min lillebror inte träffat han på evigheter känns det som :(
Får väll tvinga hitt honom någon dag :)

En bild som går rakt in i hjärtat. 
Lillebror , dennis , storebror på nyår.


Jag har dock en stor fundering
Mår inte bra & kommer jag bli bättre över en natt ?
Kommer jag orka gå till jobbet imorgon :( ?
Känner mig tvingad , men ska man det om man e sjuk ?

Ähh , nu ska jag ? hum vet faktiskt inte !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0