Tisdag

Jobbat idag , på det "nya" coop , öppnar väll om några månder .
Örrrrk så mkt det finns där att göra !

Kom hem vid halv 4 , gjort mat & nu sitter jag här .
Skulle jobbat nu på kvällen med , men pappa tyckte jag ska ta det imorgon.
Så det blir förmodligen väääldigt långt pass imorgon :( !

Dagens mat.
Potatis , tonfisk , hollandaisesås , fettaost,keso & kryddor och in i ugnen :)
Och servera med lite tillbehör .
Riktigt goooott :D




Jag skrev ju ett mega inlägg för någondag sen "sanningens ögonblick"
Och idag fick jag ett sms , av en person jag verkligen inte ens trodde brydde sig!

- Får tårar när jag läste din blogg, att ja va så dömande . hoppas du får all lycka i livet, du förtjänar det!
Jätte gulligt (a)

Nu ska jag bestämma kvällen !
Puss !

Kommentarer
Postat av: daniela

sluta gör så god mat bjud mig istället :D :D

2010-01-06 @ 00:06:15
Postat av: lina

hahah :D bara säg till så fixar mammsen lite foood :D

2010-01-06 @ 10:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0