Tisdag

Tisdagar hatar jag , alltid dubbel pass på jobbet , grruuuw !

Förra inlägget skrev jag ju om vänskap , handlingar och svek !
Någon tog tydligen åt sig , och som vanligt lägga massa kommentarer .
Vsg , skriv hur mycket ni vill .
Jag vet att jag inte är världs bäst .
Men jag klankar inte ner på folk som gör små fel men själv gör fel som aldrig borde förlåtas !
Nog om det !!

Igår va jag ju mega depp.
La mig i sängen , skicka iväg godnatt till xxx
2 min efter ringer han upp :)
Snackade 40 min , och skrattar lika mkt som varje gång.
Efter vi lagt på , låg jag i 20 min i sängen och bara log för mig själv !

Är förvånad hur mycket jag förändrats på bara 2 veckor !
Jag vet att den här personen inte är min framtid (skulla kunna varit det)
men edån låter jag det flytta på och pågå .
För jag har blivit väldigt glad sen jag börja umgås med honom.
Kommer dock inte vara länge till känner jag , men så länge man låter det ligga på den nivån att man har kul och är glad men inte förälskad då är det lungt . Jag vet ,jag letar efter min blivande men det tycks ju aldrig komma och alla klagar på mig att jag måste göra något , och inte va en jäkla nunna , hahha !
Tror jag blivit helt död när det gäller kärlek :( ?! .
Nu låter du som att han kommer till mig och vi ........... se hejdå .
Så är det inte !
Han är som en jätte bra vän som man kan skoja med , laga mat men endån hålla handen och mysa.
Perfekt visst ? , iallafall så länge man inte blandar känslor !

Så min kära familj och vänner
- Nej jag är inte tsm med någon !

Har fått 100 meddlenade på sms och msn , grattis vad kul att du har hittat någon.
Alla är väll så chokade ? , hahah .
Men nej vi är inte tsm  !

Nej nu ska jag göra vid mig för ännu mer jobb :( meeega trött .

Ikväll blir det tisdagsmys med lina :) we love it !

Kisses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0