the ...



-Mannen, kommer du ihåg jag sålde dom ¤¤¤ till han.
-Ja, och du gav en till ¤¤¤ & fick en mobil.
-va gjorde du med den ?
-Jag gav den till fucking fisnik(en kille jag träffa)
-Varför ?
- Han hade ingen mobil  fick spel på han !

hhahah pallar inte med oss !

Vill säga förlåt till alla , för jag har varit så seg & inte hört av mig !
Men haft sjukaste upplevelsen på läääääääääääänge !

Jag har inte hittat en kille, som jag känt mig bekväm med eller kunnat vara mig själv helt enkelt !
Igår , ohgud , kan inte ens beskriva känslan, blevh helt chokad själv !
JAG VAR MIG SJÄLV !
Jag log ,ävenfast jag försökte att inte göra det ,kändes som jag svävade på moln.
Som en liten flicka som fnissa hela tiden .
Somnade med någon som höll min hand & jag gillade det .
Vaknar upp super mysigt ,och får några pussar.
Går upp städar undan , dricker kaffe och njuter lite.
Sen går jag in och lägger mig brevid och bara är helt glad !
Ligger & snackar ett tag sen går vi upp och gör vid oss .
Går och handlar går sen över till ¤¤¤¤¤¤¤ ..
Kollar på tv , snackat och haft super mysigt . 

Riktigt äcklig känsla har inte kännt så här på 5 år !
Och nu med någon som jag verkligen inte kunde täka mig igenligen !

Väldigt konstigt !! nu ska jag nanna ! jobb imorgon.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0