Söndag !

Kom nyss hem :)
Varit hos mamma m.m familj & mormor :)
Middag , tårta , dom sjöng till och med för mig , haha :)
Fick pengar , blommor , tavlan va dock ej klar , eftersom mamma har varit sjuk .
Träffa daniela & mimmsi en sväng för en cigg med.

Nu ska jag in i duschen , sen blir det mys med loppan :):)  weloveit !

Haft en underbar dag :) dock har telen gått varmt , nackspärr och kramp i fingrarna.
Men glad för att alla , (folk man minst ana har ringt, smsat & besökt) tusentack !
Finns dock 2 personer som vissat sitt riktigt "jag" , usch för er !
Ni kanske skämms för jag vet för mkt vad ni gjort ;) ? hahah usccch !!

Beklagar sorgen susanna , du vet jag finns här för dig hjärtat .
Underbart go människa var hon , må hon vila i frid !

Nej nu ska jag njuta resten av min dag !

Lovelove !

TACKTACKTACK ÄNNU EN GÅNG !

kommer bilder från igår & idag när jag orkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0