skönt !

Så skönt att bara sitta & koppla av helt själv :)
Varit massa fart och fläng nu ett tag , ni vet lina pallar inte trycket ;) hahah .
Nej men skönt att bara vila huvudet lite .
Måste dock springa och jobba lite till eftersom smart ass , jag hade glömt nycklen hemma ! Smart !

En vän ringer
- LINA , vet du vad jag gjorde igår , höll på med en blatte .
Imina öron låter det extremt roligt ! hahaha

I bland gör man och säger saker man inte borde göra !
Eller tar sina egna slutsatser , inte bra alls !
Jag har dock lärt mig att inte lyssna på vad alla andra säger !

Nej nu ska jag göra klart min beställning på nelly springa ner & ta sista jobbet ,sen hem och chilla :D

Måndag imorgon , weei . känner inte alls för att jobba :( lite hemskt !

HAHAHA - Kom nyss reklam i brevlådan ? En söndag . dom måste ha sneat hahaha .

Aja ha en trevlig kväll vetja :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0