Senaste dagarna !

Nyår , hade bestämt att laga middag osv , med ca 15 pers !
Men otacksama och ohjälpsama människor , kan klara sig själva !
Så bestämde mig för att dra med min bullle , till lödde :)
Har varit där sedan i Torsdags , mycket trevligt :)
Glad att jag valde det :)

Det värsta jag gjort i mitt liv !
Vaknar upp 1 jan ,börjar året med att gå in på maxi i (en korkort "klänning" utan något på benen & ett par killskor i stl 42 typ , haha) fattar ni hur mkt jag skämdes, men syftet var att jag skulle ditt och köpa ett par mjukisbyxor :)
Men fattar ni vad alla gammlingar kolla på mig, GUD vad jag skämdes ! hahaha ...

Har varkligen bara slappat , ganska skönt (ävenfast jag kan bli mega rastlös).

Gud , vad jag än vänder mig vem jag än pratar med är det kärlek , kärlek kärlek !
Blir helt galen snart !
Jag vill att det ska vara den rätta , den jag kan tänka mig att tillbringa hela mitt liv med !
Klart jag hade kunat ha allt nu , men vad är det för menning om jag inte kommer leva med honom livet ut ? .
Darför kommer jag vänta så länge som det behövs för att hitta den rätta, hur mycket jag än känner mig ensam , ledsen och funderar på att ge upp , så kommer jag vänta , för jag vet att det kommer vara värt det !
Det är ju så att alla är olika , vissa tycker inte man ska skaffa familj förens vid 30 , men alla är inte likadana , tänk på det ! Finns en person som verkligen förstår mig (martin) , han tänker likadant som mig.
Vissa är familjemänniskor , vissa är (livet är en fest). upp till var & en !

 aja nog om det :) nu ska jag fortsätta med min tvätt & så där !

Love it !  maxad men ändån lite sad ;) hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0