sanningens ögonblick

Igår satt vi i timmar verkligen i timmar & pratade !
Kunde inte somna , hade verkligen så mycket tankarna !
Men när jag vakna , gud vilken kick jag fick.
- Jag är bra , jag är bättre & jag KAN ! '
Allt det dåliga , allt det jag fått stå ut med , det har gjort mig till den jag är idag !
Finns inte många som verkligen känner mig .
Alla tänker
- Ohh hon bitchiga lina .
Så är det inte !
Om man vet hur jag är personligt , är jag faktiskt en bra person !
Klart , jag kan va en riktigt häxa men , det är så jävlas någon med mig ,
då får dom ångra det resten av deras liv.
Vi har ju ett levande exempel på det " ja ni vet " .

Mitt mål i livet är
Att vara den frun & mamman , som alltid finns till 24/7 som gör min familj lyckligast.
Om jag väll har bildat min familj kommer jag stanna hos dom, vad som än händer,
som om jag inte ens skulle orka med min man efter 20 år , så skulle jag aldrig va den som lämna.
Och skulle han vilja , sorry då är jag tvungen att döda.
Är inte den som drömmer om , det finaste huset bilar osv osv .
Jag kan se mig själv om 40 år , i ett litet ghetto går ut på balkongen , kollar ner på allla barnen som springer rundor och leker , och skriker . MAT med min snygga röst , haha.
Det jag försöker säga är att , en familj det är allt jag begär , att mina barn ska ha ett lyckligt liv.
Inte att jag vill bo i ett ghetto och vara fattig , men det hade inte spela någon roll bara min familj e lycklig.
Hade ex aldrig passat in , i ett fint "svenne" område , nog för jag är svensk , men i tänk sättet långt ifrån svenskar. Så stela & osociala & ohjälpsamma ser ner på varandra .
Jag vill ha liv , känna mig bekväm , alla ska vara lika mycket värda.
Ska kunna sitta med 20 kärringar och dricka kaffe i timmar , ni fattar poängen !
Jag vill inte ha ett jävla svensson liv med hus hund volvo , bara tanken gör mig rädd !

Som när jag bodde i Landskrona hos bess
Jag va kär i livet inte i honom .
Vi gjorde alla våra sysslor , barnen va på dagis/skola , männen jobba .
Den tiden vi hade över så kom alltid någon över / eller gick vi till någon & drack kaffe , snacka skit !
Sen hämtade barnen , bruka gå till parken och låta dom leka.
På helgen om det fanns tid samlades alla ex grilla , picknick eller bara satt hemma hos någon snacka skit bara umgicks ! 
Så, så vill jag ha mitt liv . 

Det finns bra & dåliga sidor i allt , det vet jag  !
Men jag har upplevt både festlivet & familjelivet och det finns inte en tvekan om att , familj det är någon jag redan nu längtar efter. Att få gå upp varje morgon och fixa frukosten , pussa på mina älskade tills dom vaknar !


Och jag vet att 80 % av alla mina vänner sitter där nu.
- Hon e ju fan dum asså .
Men jag bryr mig verkligen inte !
För jag vet exakt vilka som kommer finnas kvar i mitt liv och inte .


Kommentarer
Postat av: boockas

I det där ghettot kommer jag också bo. Faktiskt brevid dig i samma trappa. Kafferep varje dag 3 ggr om dagen, hahaha O våra män jubbar :) O knattarna äär på gården o leker. Blatte ungarna ju, HAHAH skoja :D

2010-01-03 @ 19:38:20
Postat av: lina

hahaha det e så det kommer se ut :D. glöm inte ciggen , hahah ! borde köpa radhus brevid varandra i björka :D hahahah

2010-01-03 @ 19:53:09
Postat av: Medina

Läste ett inlägg och fastna för din blogg direkt!

Mycket bra inlägg och mycket beröm för att fått det så väl skrivet. Riktigt bra!



Keep up the good work! :)

2010-01-09 @ 00:20:03
URL: http://medinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0