onsdag & torsdag & fredag !

Onsdag
Efter knappt någon sömn va jag väldigt trött på jobbet.
När man är så där lätt irriterad , händer alltid något.
Nadira skriker , då har hon tagit i sönder något på ett element , så det spruttar ut vatten i hela rummet.
HUR FAN STÄNGER MAN AV , VATTNET ?
Till slut fick jag rätt på det iallafall.
Sen ringer folk  gastar och irriterar mig ! : (
Efer 8 långa timmar på jobb .
Åkte jag hem till mamma , för att fira lillasyster som fyllde 13 :) biggirl !
Åt mat &tårta , sen en sväng på väla :)
Sen ner i stan fixa lite & blev upp hämtad av xxx.
Åkte hem till susanna , snacka & så :)
Hemåt för sängen ganska tidigt , dödstrött var jag ! .

Torsdag
Vaknade vid 10 :) hihi , var ju ledig.
Åt lite frukost & råka väcka honom vid 11 ?.haha.
Sen gjorde vi vid oss ,(han platta mitt hår,haha super duktig)
Åkte till ikea köpte lite ljus & en dörrmatta till balkong dörren.
Sen till familia, storhandla mat , har 1 år framöver nu hahaha .
Hitta även super snygga lakan (likadana som mina soffkuddar)
Sen hem & laga mat & vilade lite.
Blev världens bråk, så han stack hem bara, och nu har vi inte snackat sen igår !
Inget som jag bryr mig direkt om (låter jätte häxa nu).
Men som jag skrev , så länge man inte blandar in känslor är det perfekt.
Eftersom jag vet att "his not the one" !
Men så som vi umgås, får mig att längta efter den rätta :/ ! .
Så jag plingalinga till loppan , vi hade lite mys kväll !
Pallar inte killen som vi möte på bion , hahahahahhahahahah !
2 Linor tsm - funnystuff ! hahah .

Fredag
Kom nyss hem från jobb !
Är helthelt död !
Ska städa lite nu & tvätta sen vila 1 timma faktiskt !
Massa planer för helgen :)
Jag fyller ju 20 på söndag ! höphöp !

Finns en sak jag hatar.
När någon ska komma & leka helt viktig eller tro att jag är
nån jävla svennson flicka som inte vågar öppna sin mun.
Snälla ta reda på vem du leker med innan du leker , din fucker !
Helt ärligt om någon har varit med om allt man inte borde är det fan jag .
Så att komma och spela tuff mot mig är bara din förlust boo ;)
If u want to play , lets play !!

I Have No Problem To Turn Around And Bye Bye


Nu ska jag börja städa lite & laga pite idag faktiskt , så sugen !!
KISS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0