omguuuussh !

Godmorgon :)

Har sovit hum 3 timmar ? , ganska död !
Igår va jag med suzko ju.
Efter jobbet , vilade vi lite , jäkligt skönt !
Ner till th , köpte lite godis & så .
Sen kom några vänner till henne , lagade mat & drack lite & så !
Och kollade fotbollen Barcelona - Sevilla , BARCABARCA ! <3
Somnade vid kanske 8 imorse :O !!
Men vaknade till för en timme sen  & tänkte "måste diska"
Normalt ! hahahah . Lina ni vet !




Nej om man kanske skulle hoppa in i duschen& sen tvinga upp alla , för lite frukost :)
Mummmma !

Nästan vecka har jag så mkt att göra , att jag inte vill :( ! huuhuhhu.
Men söndag i dag & jag e fucking ledig , hur nice är inte det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0