Måndag

Och jobb som vanligt , kännns SKÖNT ! :)
Har dock en hel del jobb nu , men det känns bra ! '
Hemma nu för en kaffe & mat & sen ska jag iväg igen !

Dagens mat :)



För va ca 1,5 , gick jag alltid till en affär och handla .
Jobba en kille i min ålder, han var snygg men inte min typ.
Han var alltid så trevlig ville prata osv, sen en dag såg han mig & nadira tsm.
Och hon bor ju precis vid den affären så hon är det skit ofta.
Varje gång fråga han efter mig , pratar om mig  vill träffa mig .
Extremt sjukt :/ han e  snygg han hade lätt kunnat få en snygg tjej .
Och jag har inte gått dit på 1 år , hahah men endån glömer han inte mig,
Nadira vill ge mitt nummer till honom mne inte en chans  ! hahahaha ..
Jag tycker det är ganska rolig på nått sätt , hahha !


Ne dags att röra på sig !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0