Måndag

Sitter med loqkii & sjunger !
Underbart fin låt ..
 


Söndag - Bara tog det lungt med suzko & jobbade med !

Måndag - Hemsk, hemsk dag !  Usccch .
Morgonen börja med bråk  , lyssnade på lugnafavoriter på jobbet & deppa ihop !
När jag kom hem fick jag flipp ,(när jag städar , tänker jag ej)
Så börja putsa mina fönster , drog fram alla möbler, städa alla skåp , ja verkligen allt allt i lägenheten och tvätta allt filtar, kläder ,handdukar jaa allt alllt som kom i min väg , haha .
Kevin kom över på en kaffe även !
När jag va klar , packa jag en väska & över till suzko , nu är jag här !
Känns härligt att komma hem imorgon , SUPER FRÄSHT !
Dock är vi båda super deppiga ! Sitter som 2 hönor !
Ska vi va dåliga och äta godis? (äkta girldepp, hahah )

Är trött på att folk tror dom är så jäkla bra ! Snällla !
Asså spec , folk som man vet så mkt om .
Ska komma leka fina i kanten !

Satt och fundera innan.

Hur kan man påstå att man vill leva med någon hela livet ,,,,
när man kan ha sex med någon annan ?
För några år sen va det en helt annan sak.
Nu påstår folk att dom vill vara med en person och älskar honom/henne
men ändån så ......... och ligger med andra (och inte vem som helst heller ).
Usch när jag tänker på det mår jag illa ! Och jag blir så förbannad på sånt .
Har ju själv varit med om ett jävla svek !
Nej vänskap det kan man ifrågsätta många gånger , jag har lärt mig lita inte på någon.
Säger inte att jag är världsbäst , men hugga någon/några så i ryggen gör jag inte .

Nej ska ta och ringa xxx , kanske han kan göra mig lite gladare :)
Fy vad det va ensamt inatt , brukar aldrig känna mig ensam  :( !
La mig & höll om en kudde , hihih :)


Puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ditt så "kallade" svek var flera år sedan, så get over it!

2010-01-25 @ 23:03:52
Postat av: Anonym

någon som känner sig träffad ....

2010-01-26 @ 15:26:14
Postat av: Svar :

Vet dock inte vem som har kommenterat ?`.

Men det sveket jag syftar på.

Den tiden var jag ung&dum, då spelade ingen roll.Men nu när man mognat och börjar fundera på vänskap och handlningar , då inser man att det va såååå lågt ! Och vem det nu än är som har kommenterat , så vet jag inte vad du syftar på eller vem du är men om du inte vet nått , shut the fuck up !

2010-01-26 @ 15:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0