Lördag

Heeej :)
Igår skulle det bli bio , men det skippa vi !
Istället kom våra små teddisar :) Kolla lite tv , snacka och hade trevligt.
Sen stack snutt ner till stan en sväng , så vid 3 gick jag hemåt , möte upp honom.
Direkt i sängen för min del , meeega trött .
Nu har jag varit & handlar mat & gjort frukost
Spec(paprika) med yoghurt & ägg , så längesen ! Smälter i munnen ,så gott ! :D
Dock ligger alla andra och sover , lite tråkigt !
Tänkte att jag kanske ska väcka honom snart ,
tycker så synd om honom det är helt ljust i sovrummet , då jag fort.f inte har hittat någon persienn till balkongdörren . 
Slänga i han lite mat och dra och väcka dom andra latisarna :)
Fyfan va lack jag va , handla ganska mycket , tror ni inte den fucking ena påsen går i sönder.
Kämpande som ett djur hem (jag har ju typ 1000 trappor att gå oxå ! )


Gick in på nattstad
Så skriver en kille , som satt på samma flygg som mig och daniela till Sunnybeach !
Snacka om att världen är liten, hahahah . sen skriver han

 
 
idag, 14:04  Svara Visa konversation    
jaha okej haha, nej jag var på semester, behövde det:P måste säga att din kompis var för full på väg hem, hon flippade ut i flygplatsen haha

Hahahah , daniela va ju ganska paggad när vi skulle hem , hahahaah !!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0